دانلود + ترجمه آهنگ Katy Perry به نام Roar

قالب سبز


Tarjome Ahang Haye Khareji | ترجمه آهنگ خارجی
ترجمه آهنگ های خارجی
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Tarjome Ahang Haye Khareji و آدرس neginmoozik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Katy Perry _ Roar

 

Lyrics to Roar :

I used to bite my tongue and hold my breath
Scared to rock the boat and make a mess
So I sat quietly, agreed politely
I guess that I forgot I had a choice
I let you push me past the breaking point
I stood for nothing, so I fell for everything

You held me down, but I got up
Already brushing off the dust
You hear my voice, your hear that sound
Like thunder, gonna shake your ground
You held me down, but I got up
Get ready cause I’ve had enough
I see it all, I see it now

[Chorus]
I got the eye of the tiger, the fire, dancing through the fire
Cause I am a champion and you’re gonna hear me ROAR
Louder, louder than a lion
Cause I am a champion and you’re gonna hear me ROAR
Oh oh oh oh oh oh
You’re gonna hear me roar

Now I’m floating like a butterfly
Stinging like a bee I earned my stripes
I went from zero, to my own hero

You held me down, but I got up
Already brushing off the dust
You hear my voice, your hear that sound
Like thunder, gonna shake your ground
You held me down, but I got up
Get ready ’cause I’ve had enough
I see it all, I see it now

[Chorus]
I got the eye of the tiger, the fire, dancing through the fire
‘Cause I am a champion and you’re gonna hear me ROAR
Louder, louder than a lion
‘Cause I am a champion and you’re gonna hear me ROAR
Oh oh oh oh oh oh
You’re gonna hear me roar

Roar-or, roar-or, roar-or

I got the eye of the tiger, the fire, dancing through the fire
‘Cause I am a champion and you’re gonna hear me ROAR
Louder, louder than a lion
‘Cause I am a champion and you’re gonna hear me ROAR
Oh oh oh oh oh oh
You’re gonna hear me roar

I used to bite my tongue and hold my breath

من قبلنا زبانمو گاز میگرفتم و نفسمو حبس میداشتم
Scared to rock the boat and make a mess

میترسیدم که قایقو تکون بدم و اشفتگی ایجاد کنم
So I sat quietly, agreed politely

پس بی صدا نشستم و مودبانه پذیرفته ام
I guess that I forgot I had a choice

حس میزنم که فراموش کردم که یه انتخاب داشتم
I let you push me past the breaking point

گذاشتم منو به گذشته ی نقطه ضعف ها ببری
I stood for nothing, so I fell for everything

من برای هیچی ایستادم ،پس عاشق هر چیزی شدم

You held me down, but I got up

منو به زمین زدی ، اما من بلند شدم
Already brushing off the dust

قبلا گرد و خاک های رو خودمو تکوندم
You hear my voice, your hear that sound

تو صدامو میشنوی ، اون صدارو میشنوی
Like thunder, gonna shake your ground

مثل یه غرش اسمونی ، قراره زمینتو تکون بدم
You held me down, but I got up

منو به زمین زدی ، ولی من بلند شدم
Get ready cause I’ve had enough

اماده میشم چون من به اندازه کافی داشته ام
I see it all, I see it now

همه شو دیده ام و الان هم میبینم

[Chorus]
I got the eye of the tiger, the fire, dancing through the fire

من بینایی یه ببر رو به دست اوردم ، اتشش رو ، میان اتش میرقصم
Cause I am a champion and you’re gonna hear me ROAR

چون من یه قهرمانم و تو قراره صدای غرش منو بشنوی
Louder, louder than a lion

بلندتر، بلندتر از یه شیر
Cause I am a champion and you’re gonna hear me ROAR

چون یه قهرمانم و تو قراره صدای غرض منو بشنوی
Oh oh oh oh oh oh
You’re gonna hear me roar

قراره صدای غرش منو بشنوی


نظرات شما عزیزان:

Smiler
ساعت13:51---20 مهر 1396
این اهنگ و یکی دیگه dark horse, hello addeleبیشترین پخش شده های جهانی هستنکیتی دوستت داریم

عباس
ساعت17:23---22 بهمن 1392
اهنگROAR بهترین اهنگه در جهان من عاشقشم. خیلی ممنون بابت ترجمه .
اگه البوم جدیدش اومد زود بیزارین.


sara
ساعت18:34---28 مهر 1392
azizam link download nadari vali baz mamnoon

paria
ساعت17:44---31 شهريور 1392
وب سایت بامزه ایی دارید

yasi
ساعت15:54---31 شهريور 1392
kheili aliiiii.mamnun babte tamame music haie k guzashti.mersiiiiii ziad

مبیـــنا
ساعت20:58---25 مرداد 1392
وواایی این شعر خیلی قشنگه..
مرسی که ترجمشو گذاشتی..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, ] [ 13:51 ] [ N.F ]
About

New Lyrics Music
Blog Custom

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 92
بازدید دیروز : 124
بازدید هفته : 259
بازدید ماه : 216
بازدید کل : 49849
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 496
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here
Online User

جاوا اسكریپت